loading...
مرکز راهنمایی فرزانگان 2 همدان
آخرین ارسال های انجمن
afiati بازدید : 191 شنبه 06 دی 1393 نظرات (7)

 اينايي كه ميان از سايت ديدن مي كنن نظر نميدن !

مثل كسايي مي مو نيد كه ميرن آجيل فروشي  هي پسته ميخورند آخرشم مي گن بريم يك دور بزنيم برميگرديم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ELNAZ VAHDATI در تاریخ 1394/08/26 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی خوب بود

این نظر توسط shiva در تاریخ 1393/12/22 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکچرا عضوشدن رو غیرفعال کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلک

این نظر توسط شیوا بهرامی کلاس 701 در تاریخ 1393/12/22 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

با سلام من در فرزانگان 2 هستم ولی چرا سوالات آزمون آنلاین نیست و برای عضویت هم شما آن را غیر فعال کرده اید حالا من چی کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا هر چه سریعتر پاسخگو باشید شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط حوراحاجی عزیزی در تاریخ 1393/10/14 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

باسلام من دانش اموزهمین مدرسه هستم امانمیدونم اسم کاربری ازکجابیارم به ماهیچی ندادن جواب بدین لطفا
پاسخ : شما اول در سایت ثبت نام کنید.

این نظر توسط بهار منتظری در تاریخ 1393/10/08 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

یه سوال دیگه هم دارم اونم اینه که جوابا ی سوالای من رو کجا میدید؟
یعنی من باید کجا جواب سوالامو ببینم؟

این نظر توسط بهار منتظری در تاریخ 1393/10/08 و 10:21 دقیقه ارسال شده است

من هرکاری میکنم شما جوابمو نمیدید...و وقتی شما جواب منو نمیدید منم نمیتونم عضو بشم
خواهش میکنم جواب سوالم رو بدید. خواهش کردمااااا.

این نظر توسط بهار منتظری در تاریخ 1393/10/08 و 10:17 دقیقه ارسال شده است

اسم کاربری من چیه؟ خواهشمندم هرچه سریع تر پاسخ دهید...
پاسخ : متاسفانه اعضای این سایت فقط می تونن دانش آموزان مدرسه فرزانگان 2 همدان باشند
با عرض پوزش از شما عزیز


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام به سایت مرکز راهنمایی فرزانگان 2 خوش آمدی. سعی داریم در این جا خبرهای تازه مرکز راهنمایی فرزانگان 2 همدان را به شما برسانیم. منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم. با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا قالب سایت قشنگ است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 505
  • بازدید ماه : 613
  • بازدید سال : 11,373
  • بازدید کلی : 146,783
  • کدهای اختصاصی

    اوقات شرعی

    حدیث

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تقویم شمسی

    ساعت فلش


    کد موزیک الما


    جدول لیگ برتر

  • کد نمایش افراد آنلاین